Gerçekten sadece Türkiye lokasyon sınırlaması getirilirse iyi olur. Çoğu açıdan
ü
Bence hiç de iyi olmaz .TTnet denen firma daha fazla kazıklar daha fazla kazanır ş.sizler.Durmadan adsl kesilir yok server bağlantısı kesilir cart curt.bugün hiç giremedim siteme onların yüzünden.yeter artık şu ttnet denen Türk lerle HİÇ alakası olmayan ÖZEL şirketin tekelinden kalkdın şu internet.Gitcem Amerika da yaşıcam bunlar yüzünden
telekom 2. dc sinide açtı kocaman. bomboş duruyor bi kaç çalışmalar var bu konuda TT de tanıdığımız bi kaç kişiden bu yurtdışından server almaların önüne geçmek için bazı çalışmaların olduğunu duydum. yani telekom elindeki hattı yapacağı çalışmalar sayesinde tam kapasite kullanmak istiyormuş. bu durumda yurt dışı çıkışların önüne gececek tabiki.