• 24-04-2007, 23:11:15
    #10
    HQoTB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğitim şart
    ne demek istedin pardon anlamadım!
  • 24-04-2007, 23:11:31
    #11
    Misafir
    sen yenisin galiba diyo
  • 24-04-2007, 23:13:34
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Basbaya işte ilk başlarda eğitim şart
    Öle pat diye olmuyo. Emeklemeden yürümek
  • 24-04-2007, 23:15:36
    #13
    Alıntı
    bakın ben resmi şirketim demedim. sabit telefon da veririm. gizlim saklım yok. inş. yakında resmi şirket olacağız.
    Resmi olmayan şirket diye bişeymi var ?
  • 24-04-2007, 23:16:18
    #14
    lütfen konuyu saptırma diyorum ben de!
    boşuna kasma forumu. maksat geyik olsun diye yorum yapma!
  • 24-04-2007, 23:17:26
    #15
    donanimmerkezi.com adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resmi olmayan şirket diye bişeymi var ?
    tamam şirket değiliz.

    o zamaan şöyle söyliyim. Prizmanet.Com adresinin Gökhan(Red) beyle ilgisi yoktur.
  • 24-04-2007, 23:17:34
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Yol haritasını daha büyük görmek için harita üzerine tıklayın.
  • 24-04-2007, 23:18:24
    #17
    asıl geyik sizsiniz.bakın ne kadar rahat bir şekilde konuşabiliyorum

    kelimelerim cümlelerimin sonuna ! şundan koymuyorum.

    basın açıklaması da yapmıyorum.çok ilginçsiniz.
  • 24-04-2007, 23:19:44
    #18
    şirket lafı geçen tüm mesajlarımı değiştirdim.
    prizmanet.com sitesi diye kullanıyorum.

    tamam mı. şimdi konutya dönelim ltfen