• 09-09-2009, 12:45:47
    #19
    Kendilerini sürekli MSN de görüyorum.Heralde saatleriniz uyuşmuyor.
  • 09-09-2009, 17:50:18
    #20
    ben awtservers dan memnunum gayet. 7 aydır ordan reseller alıyorum ve devam ediyorum şuana kadar hiç bir sorunla karşılaşmadım. Ticket attığım oldu 5 saat içinde cevap geliyor.
  • 10-09-2009, 14:38:26
    #21
    konu kapanmış uzatmayın