AwtServers'a Ulaşabilen Var mı !!!!! - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
AwtServers'a Ulaşabilen Var mı !!!!!
20
●
1.217
R10.net
Sunucu & Web Hosting
Hosting Şikayetleri
AwtServers'a Ulaşabilen Var mı !!!!!
1
2
3
09-09-2009, 12:45:47
#19
ykpykpyk
Kendilerini sürekli MSN de görüyorum.Heralde saatleriniz uyuşmuyor.
09-09-2009, 17:50:18
#20
onur17
ben awtservers dan memnunum gayet. 7 aydır ordan reseller alıyorum ve devam ediyorum şuana kadar hiç bir sorunla karşılaşmadım. Ticket attığım oldu 5 saat içinde cevap geliyor.
10-09-2009, 14:38:26
#21
Gripin
konu kapanmış uzatmayın
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler