• 25-07-2009, 04:51:28
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhabalar,
    dun ( sadeceweb) adlı arkadaş ekledi.Bizde kendisine 24 Temmuz saat 17:30 civarında yardımcı olduk ve garanti cep ten ödeme yaptı. Ancak ben ücreti tahsil etmek için dışarı çıktım ve ücret yatırılmamış.Hiçbir şekilde satış yapılmadı ama trader eklendi. Tek amacım bu arkadaş ile çalışmamanızdır.
  • 26-07-2009, 11:14:23
    #2
    Sagolun benıde msn eklmıs tam paypal işi yapcaktık onunla cok ıyı oldu şimdi engelyıp ucuracagımmonu ...
  • 26-07-2009, 12:45:59
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Gecmis olsun hocam R10 kullanıcılarınıda bilgilendirdiğiniz için teşekkürler.

    Not : Kanıt olarak en azından bir msn log'larınıda paylassanız daha iyi olur.

    Kolay gelsin
  • 26-07-2009, 12:55:21
    #4
    Tam olarak msn si neydi ?
  • 26-07-2009, 13:39:28
    #5
    Oturum Başlama: 26 Temmuz 2009 Pazar
    Vibrissa - esmerella (thevibrissa@hotmail.com)
    sessiz (sadeceweb@msn.com)
    (13:28) sessiz: s.a merhaba hocam
    (13:28) Vibrissa - esmer: vas
    merhaba
    (13:28) sessiz: paypal için rahatsız ediyorum
    da
    (13:28) Vibrissa - esmer: evet
    (13:29) sessiz: bende varda paypal alırmısınız
    (13:30) Vibrissa - esmer: alırım
    (13:30) sessiz: 100 usd var
    (13:30) Vibrissa - esmer: r10 üyeliğiniz var
    bana 55 dolar lazım
    (13:31) sessiz: 1.3 ten verebilirim
    isterseniz
    (13:31) Vibrissa - esmer: r10 üyeliğiniz nedir
    (13:32) sessiz: banlıyım şu an ben ayın 3 üne kadar
    post kasmaktan
    ve hakaretten
    (13:32) sessiz: ödemeyi kesintisiz yapabilirim
    gift olarak
    (13:32) Vibrissa - esmer: ben neden banlandığı sormadığı sormadım üyeliğini sordum
    (13:33) sessiz: var
    (13:33) Vibrissa - esmer: nedir peki
    ve sana nasıl güvenicem
    (13:33) sessiz: sadeceweb
    gift olarak yollarım hocam
    (13:34) Vibrissa - esmer: https://www.r10.net/hosting-sikayetle...-yapmayin.html
    (13:35) sessiz: host almadım ki ödemesini yapayım
    bi host için adımızı çıkarıolar
    (13:37) Vibrissa - esmer: yemezler kaybol
    (13:38) sessiz engellendi
  • 26-07-2009, 13:42:11
    #6
    Aynı şahıs banada lisans satmaya kalkıştı.Yine iş üzerindeler dikkatli olun !
  • 26-07-2009, 15:03:29
    #7
    bana da vb lisans sonsürüm 75tl ye satmaya çalıştı anlamıştımn bi iş olduğunu iyi oldu bu konuyu gördüğüm
  • 27-07-2009, 13:24:52
    #8
    Üyeliği durduruldu
    bu herif arkadaşlar dolandırıcıdır.benim numaramı kullanarak 20 lira birini dolandırmıs ama bunun icabına bakarım
  • 27-07-2009, 14:30:20
    #9
    Üyeliği durduruldu
    bendende borç para istedi