merhabalar,
dun ( sadeceweb) adlı arkadaş ekledi.Bizde kendisine 24 Temmuz saat 17:30 civarında yardımcı olduk ve garanti cep ten ödeme yaptı. Ancak ben ücreti tahsil etmek için dışarı çıktım ve ücret yatırılmamış.Hiçbir şekilde satış yapılmadı ama trader eklendi. Tek amacım bu arkadaş ile çalışmamanızdır.
sadeceweb alışveriş yapmayın
13
●1.204
- 26-07-2009, 13:39:28Oturum Başlama: 26 Temmuz 2009 Pazar
Vibrissa - esmerella (thevibrissa@hotmail.com)
sessiz (sadeceweb@msn.com)
(13:28) sessiz: s.a merhaba hocam
(13:28) Vibrissa - esmer: vas
merhaba
(13:28) sessiz: paypal için rahatsız ediyorum
da
(13:28) Vibrissa - esmer: evet
(13:29) sessiz: bende varda paypal alırmısınız
(13:30) Vibrissa - esmer: alırım
(13:30) sessiz: 100 usd var
(13:30) Vibrissa - esmer: r10 üyeliğiniz var
bana 55 dolar lazım
(13:31) sessiz: 1.3 ten verebilirim
isterseniz
(13:31) Vibrissa - esmer: r10 üyeliğiniz nedir
(13:32) sessiz: banlıyım şu an ben ayın 3 üne kadar
post kasmaktan
ve hakaretten
(13:32) sessiz: ödemeyi kesintisiz yapabilirim
gift olarak
(13:32) Vibrissa - esmer: ben neden banlandığı sormadığı sormadım üyeliğini sordum
(13:33) sessiz: var
(13:33) Vibrissa - esmer: nedir peki
ve sana nasıl güvenicem
(13:33) sessiz: sadeceweb
gift olarak yollarım hocam
(13:34) Vibrissa - esmer: https://www.r10.net/hosting-sikayetle...-yapmayin.html
(13:35) sessiz: host almadım ki ödemesini yapayım
bi host için adımızı çıkarıolar
(13:37) Vibrissa - esmer: yemezler kaybol
(13:38) sessiz engellendi