• 11-04-2009, 19:17:06
    #1
    hesabımın süresini doldugunu unutmuşum
  • 11-04-2009, 19:29:44
    #2
    Geçmiş olsun
  • 12-04-2009, 08:07:13
    #3
    seni bilmem ama biz peşin ödeme yaptık toplasan 10 saat acık görmedik siteyi allahtan sallama bi site acmıstım sitenin infosu kayboldu gitti geri ödeme için ticket actım sitelerine vermezlerse pasa gönülleri bilir gereken hukuki işlemleri yapicam kendileri hakkında cok yüksek bi mebla degil ödedigim para ama kimse kimseyi keriz yerine koyamaz

    ayrıca orası ile iş yapacak arkadaslara tavsiyem uzak durun ordan yoksa benim durumumda olmanız kacınılmaz olur