• 15-03-2009, 19:12:49
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Merhabalar Arkadaşlar TrioWeb Tanımış Bilmiş Olan Var mı Arkadaşlar Nasıl SAğlam mı Bilen Varsa Yardımcı Olursa Sevinirim ?
  • 15-03-2009, 20:18:44
    #2
    Merhaba,
    Konu yanlış yerde https://www.r10.net/nasil-bilirsiniz/ bu bölüme açsanız daha iyi olur
  • 15-03-2009, 23:28:51
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Trio güvenlik ile bir alakası varmı acaba ?
  • 17-03-2009, 19:28:45
    #4
    Kendileri ile uzun bir süre çalıştık.Çok kısa sürede destek vermeleri gerçekten en iyi yanları.İhtiyacınız olduğunda herzaman telekonunuza bir cevap alabiliyorsunuz.Kendilerini tavsiye ediyorum.Pişman olacağınızı da sanmıyorum.
  • 27-03-2009, 00:07:01
    #5
    Gerçekden çok iyi hizmet veren alanında bir çok firmaya fark atabilicek teknik özelliklere ve ekibe sahip bir firma.

    6 aydır Trioweb'deyim hiç bir kesinti veya sorun yaşamadım.
    Ufak tefek sorunlarda olsa msnde olmadığınızda telefondan size ulaşıp bilgilendiriyorlar.
    Destek ekibi çok iyi.

    Kesinlikle tavsiye ediyorum pişman olmazsınız.
  • 04-12-2009, 17:42:24
    #6
    bende aynı şekilde yaklaşık 1 senedir beraber çalışıyorum çokk mükemmel profesyonel destek sunuyorlar reseller aldım devamm teşekürler trioweb
  • 04-12-2009, 22:36:43
    #7
    Fiber optik kablo vermiştim Genel Müdür'e çok saygılı vede dürüst kişiler...
  • 26-01-2010, 09:38:45
    #8
    inanılmaz bir hizmet seviyorum bu firmayı (:
  • 22-03-2010, 00:10:35
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Problem cözüldü, trioweb devam