Natro Pişmanlıktır -
36
●3.144
- 08-04-2022, 21:23:30Domain konusunda da pişmanlık. Hayatım boyunca bu kadar berbat bir mobil arayüz görmedim. Eşek yüküyle para kazanıp mobilize olmaya 5 kuruş harcamayacak kadar da cimriler 👎🏽
- 08-04-2022, 21:25:23hala natro gibi firmaları kullananlar varmı host vs. konusunda anlamıyorum
beş para etmez çağın çok gerisinde kaldılar... bir probleminiz olsa taleplere bile 12 -20 saatte dönüyorlar
- 08-04-2022, 21:26:24Benimde şaşırdıgım hatta bu konuyu açmamdakis ebeb o.. hala deli gibi host satışı yapıyorlarxAsAx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-04-2022, 21:26:44Yılbaşında benden başlangıç hosting yenileme için sunucu ücreti istemişlerdi, arkama bakmadan kaçtımTahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TahsinCetinkaya bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi. - 08-04-2022, 21:27:20İnsanları parasıyla rezil ediyor bunlar. Forumda herkes görsün de almasın diye açtım konuyu.. Müşterilerimde var dostlarımda buraya bulaşan (:onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-04-2022, 21:32:48Bende vakti zamanında bulaşmıştım. Şimdi @FiBuHosting; kullanıyorum gayet başarılı.TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunlar istediği kadar popüler olsun istediği kadar tanınmış olsun yine de kullanmam.
beş para etmez çağın çok gerisinde kaldılar... bir probleminiz olsa taleplere bile 12 -20 saatte dönüyorlar