xAsAx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hala natro gibi firmaları kullananlar varmı host vs. konusunda anlamıyorum beş para etmez
Benimde şaşırdıgım hatta bu konuyu açmamdakis ebeb o.. hala deli gibi host satışı yapıyorlar