Alıntı
Yapılması gereken işlemi zaten anlatıyorsunuz. Çok geçmiş olsun.
Kapteyanteknoloji bunu beğendi.
1 kişi bunu beğendi.
33
●4.598
Sonuç ne oldu bilmiyorum ancak forum olsun veya başka bir platformda sırf R10.net üzerinde hosting şikayet bölümü olsa dahi her hangi bir firma hakkında olumsuz yorum yapmak veya yönlendirici bilgiler içeren içerik paylaşımı yapmak şikayete esas diye biliyorum. Kısaca buna marka karalama diyoruz. Ülkemizdeki yasalara baktığımda ne gereksiz şeyler olduğunu zamanla öğreniyoruz. Tekrardan geçmiş olsun.
tek ip adresimize saldırı geldi diye /24 anonsumuzu kestiler 12 saat boyunca ve sinir krizleri geçirdim. Radore tarafında artık çok hosting firması kalmadı bence sizinde çıkmanız gerekiyor. İşi bilmeyenlere hizmet vermek istiyorlar çünkü biliyorlar ki biz işi biliyoruz biz bekleyemiyoruz elemanları dair hiçbir işten anlayamayan raid yapmasını bilmeyen tayfa.