• 03-01-2009, 18:50:45
    #1
    çok iyi bir firma herkeze tavsiye ederim herhalde yanlış yere açmışım
  • 03-01-2009, 19:06:48
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Evet yalnıs yere açmısın
  • 03-01-2009, 21:06:54
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Reklam kokuyor
  • 03-01-2009, 21:14:21
    #4
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    inforesim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok iyi bir firma herkeze tavsiye ederim herhalde yanlış yere açmışım
    Bencede..

    "inforesim" & "infobilisim" çok güzel uyumlular.
  • 05-01-2009, 04:08:54
    #5
    inforesım infobilisim guzel tesaduf
  • 05-01-2009, 04:17:38
    #6
    Meraktan girdim şikayet. infolu isimler garip geldi.

    Şikayetleri gördükte iyi firma öneririm konuları fos çıkıyor genelde.
  • 05-01-2009, 04:35:27
    #7
    iyi firma öneririm diyeni de ilk defa görüyorum.
  • 05-01-2009, 10:33:42
    #8
    çok iyi, şuanda siteniz down (: