Merhabalar
Verigom firmasından hizmet almaktayız.
Fakat 1 saattir ve hala devam etmekte olan bir kesinti mevcuttur .
Herhangi bir bilgilendirme vs yapılmamıştır.
Aktif dönen reklamlarımız vardır kendimiz kontrol etmesek kesintiden haberimiz olmayacak.
Şuan kendi sitelerine dahi giriş yapılamamaktadır .
Telefon numaralarına ulaşım sağlanamamaktadır.
Zararımızı kim karşılayacak ?
Bir mail ile kesintiyi bildirmek bu kadar mı zor arkadaş tavsiyesi ile geldim fakat bin pişman oldum .
@Verigom;
VErigom Kesintisi
6
●393
- 31-01-2021, 13:48:34
- 31-01-2021, 14:02:34Merhabalar,rootman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elektronik cihazlar üzerindeki oluşacak problemleri daha önceden bildiren bir teknolojisi günümüzde hala yok, dolayısı ile bilgilendirme maili atamamızda oldukça normal. 2 senedir faal olarak hizmet vermekle beraber ilk defa yaşadığımız bir durum. Hiç bir sağlayıcının veremediği gibi bizde % 100 uptime oranı garantisi vermiyoruz. Yaşanan durum ile ilgili gerekli aksiyonlar alınarak problem çözümlenmiştir. Tüm müşterilerimizden özürdileriz.
Saygılarımızla,
Verigom - 31-01-2021, 20:31:48Sorun çözülmüştür. Sunuculara erişim mevcuttur. Evet ön göremediğiniz ve daha önceden haberiniz olamayacağı durumlarda sizden müşteri olarak beklentimiz şuanda sunucularımızda sorun yaşanmaktadır en kısa sürede erişime açılacak vs tarzı sorun varken bilgilendirme maili atarsanız bizde ona göre aksiyon alırız . Reklamları durdurur askıya alır bekler bir şekilde zarar etmeyiz. Ayrıca telefon numaranıza ulaşım sağlanamıyor bu konuda bilginiz olsun.
İlginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dileriz.
Konu kapatılabilir .