• 23-11-2008, 22:35:27
    #28
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bak biraz Şikayetim Var bölümüne .

    Hakkınızı aramayın demiyorum , sakin olun diyorum .

    Size laf söylemek bana düşmez , sadece öneride bulunmak istedim , iyi akşamlar .

    Arkadaşlar bu sorunları yaşayınca sakin olmak kolaymı kendinizi yerinize koyup bi düşünün derim sonuçta orada kaybedilenler bir emek ve bozulan insan sağlığı!
  • 23-11-2008, 22:59:47
    #29
    Misafir
    Hocam geçmiş olsun...

    Bence yasal olarak yaparsan daha iyi olur...

    Kavga elini kolunu kırmak sana yakışmaz...
  • 24-11-2008, 02:34:19
    #30
    Harun'u 2005ten bari az çok tanıyorum, küçük bir resellerim var kendisinde.Linux konusunda aşırı derecede bilgili yaptığı işi delikanlı gibi yapan Türkiye'deki nadir kişilerden.Saldırıyorsanız delikanlı gibi saldırın, nedenini söyleyin, imza bırakın.
  • 24-11-2008, 02:37:24
    #31
    Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Harun'u 2005ten bari az çok tanıyorum, küçük bir resellerim var kendisinde.Linux konusunda aşırı derecede bilgili yaptığı işi delikanlı gibi yapan Türkiye'deki nadir kişilerden.Saldırıyorsanız delikanlı gibi saldırın, nedenini söyleyin, imza bırakın.
    Eywallah dostum. Neyse bu konu yeterince uzadı yarın fırsat bulursak zaten gideceğim savcılığa konu kilitlenebilir. saldırı yapan ipler şu anda elimize log olarak geçti.
  • 04-10-2009, 04:17:41
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Bir zamanlar kalleş biri varmış çalıştığıyerde ekmek yediği tabağa şıçan biri bu kişi hem çalıştığı işyerinden ayrılmak ister ister istemesine ama patronu ayrılmasına tamam der kabul eder ayrılmasına 15 kalan kişinin bilgisayarına casus bir program kurar ve sonra bekler bu adam ne yapar ne eder diye ilerleyen günlerde bu kalleş kişi başlar bu firmaya yanlış yapmaya 1 firmanın müşterilerine bu firmayı kötülemeye başlar
    2.bu firmaya işyapmak isteyen yeni firmalarada kötülemeye başlar.
    3.bu firmanın müşterilerini kendine alır çeşitli yalan yanlış beyanlarla.
    4.bu kişi ayrıldığı firmanın geliştirdiği programlarını da çalar götürür.
    5.bu kişi demi yorum bu ******** kişi ye neyapmalı arkadaşlar soruyorum yardımcı olun bana!!!
  • 04-10-2009, 05:50:32
    #33
    goyahlar5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir zamanlar kalleş biri varmış çalıştığıyerde ekmek yediği tabağa şıçan biri bu kişi hem çalıştığı işyerinden ayrılmak ister ister istemesine ama patronu ayrılmasına tamam der kabul eder ayrılmasına 15 kalan kişinin bilgisayarına casus bir program kurar ve sonra bekler bu adam ne yapar ne eder diye ilerleyen günlerde bu kalleş kişi başlar bu firmaya yanlış yapmaya 1 firmanın müşterilerine bu firmayı kötülemeye başlar
    2.bu firmaya işyapmak isteyen yeni firmalarada kötülemeye başlar.
    3.bu firmanın müşterilerini kendine alır çeşitli yalan yanlış beyanlarla.
    4.bu kişi ayrıldığı firmanın geliştirdiği programlarını da çalar götürür.
    5.bu kişi demi yorum bu ******** kişi ye neyapmalı arkadaşlar soruyorum yardımcı olun bana!!!
    Biraz daha anlaşılır bir yazım şekli ile yazabilir misiniz? Yazdıklarınızı iki - üç kere okudum ancak anlayamadım.
  • 04-10-2009, 06:01:16
    #34
    silencegate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz daha anlaşılır bir yazım şekli ile yazabilir misiniz? Yazdıklarınızı iki - üç kere okudum ancak anlayamadım.
    Anlaşılmadığı gibi neredeyse 1 yıllık konuya cevap yazmışlar.
  • 04-10-2009, 07:27:04
    #35
    Üyeliği durduruldu
    geceden kalmış sanırım. Ya da Harun abi birini işten kovdun mu
  • 04-10-2009, 07:37:29
    #36
    DHS haddime değil fakat ne oldu acaba sonuçlanabildi mi senin durumun?