KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bak biraz Şikayetim Var bölümüne .

Hakkınızı aramayın demiyorum , sakin olun diyorum .

Size laf söylemek bana düşmez , sadece öneride bulunmak istedim , iyi akşamlar .

Arkadaşlar bu sorunları yaşayınca sakin olmak kolaymı kendinizi yerinize koyup bi düşünün derim sonuçta orada kaybedilenler bir emek ve bozulan insan sağlığı!