Hocam bak biraz Şikayetim Var bölümüne .
Hakkınızı aramayın demiyorum , sakin olun diyorum .
Size laf söylemek bana düşmez , sadece öneride bulunmak istedim , iyi akşamlar .
Arkadaşlar bu sorunları yaşayınca sakin olmak kolaymı kendinizi yerinize koyup bi düşünün derim sonuçta orada kaybedilenler bir emek ve bozulan insan sağlığı!