Bu natro firması ciddi söylüyorum şirket batırır.Sabahtan beri telefonlarımız susmuyor
Müşterilerin sitelerin hepsinde Error establishing a database hatası var. Dünde aynı problem vardı.Çok fazla site olmasa taşıyacamda iş,güç fazla vakit bulamıyoruz
Sağolsun arkadaşlarda 3-4 yıllık ödeme yapmışlar
Kısacası ne çektik senden natro ...Sunucuda problem varmış saat 10:00 'da destek mesajı attım .Destek mesajına 11:50 olmasına rağmen dönmemeleri sonucunda bende 11:50 de arayıp bildirdim sorunu problemin sunucu da olduğunu ve ne zaman çözecekleri belli olmadığı için bilindik ifade olan en kısa sürede çözecez dediler

Problem :13:28 itibari ile çözüldü
