• 18-10-2008, 22:39:16
    #1
    İnterfolik'den Sponsor Hosting Almıştım Bir Köy Sitesi İçin Fakat Site Kaç Gündür Kapalı Ve Destek'e Ulaşamıyorum.Hostun Kapatılıp Kapatılmaması Önemli Değil Yalnız Yedeğimi İstiyorum.
  • 18-10-2008, 22:46:35
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gf8 adlı üye bakıyor buraya sanırım. Özel mesaj atın istiyorsanız.

    https://www.r10.net/vergi-levhasi-ola...izmetleri.html
  • 18-10-2008, 22:50:17
    #3
    msn adresi şuan bende açık. msnsi yokmu sizde?
  • 18-10-2008, 22:54:54
    #4
    ginsaat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    msn adresi şuan bende açık. msnsi yokmu sizde?
    Büyük ihtimal vardır, en azından eklemeyi akıl etmişlerdir.