• 24-01-2020, 13:01:48
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Misafir; dan şikayetçiyim.
    Adını Bahadır olarak bildiğim kişi diyagon.com u satın aldığını bildirerek sunucu ücretlerini sıkıştırıp fazlasıyla almasına rağmen defalarca hizmetimi kesmiştir. Yüklü miktarlarda ücretler ödediğim sunucudan yedek dahi alamıyorum. Müşterilerime rezil oldum.
    Saniyelerle yarıştığım dakikalarda kendisinin telefon numarası da servis dışıdır.
  • 25-01-2020, 09:15:42
    #2
    Hayırlı olsun arkadaş sağlam ********* çıktı
  • 07-03-2020, 09:14:19
    #3
    merhaba 3 gündür diyagon.com erişim yok benim de yedek alamadığım web sitem kendilerinde uçtumu acacba?
  • 07-03-2020, 12:59:27
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sanırım az önce bi konu da denk geldim, hopetr diye biri almış bu firmayı.

    Aynı firma eğer bu ise, şurada da şöyle bir konu var ilgini çekebilir.

    https://www.r10.net/showthread.php?p...post1076414080

    Hakkınızda hayırlısı.
  • 08-03-2020, 14:08:25
    #5
    Bu şahıs bizi dolandırdı. İlgili konuya buradan ulaşabilirsiniz.
  • 13-04-2020, 11:48:18
    #6
    https://prnt.sc/ry9yhi ticket açmışız dönüş yok web siteleri çalışıyor ama oda tırt malesef çok kötü oldu bu durum.
  • 14-04-2020, 05:12:31
    #7
    ilgili kişinin ofisi izmitte dolandırıcının tekidir hosting şirketlerini dair dolandırdı nasıl sessiz kalabiliyorlar anlamadım?
  • 05-09-2020, 18:47:55
    #8
    Daha öncesinde denemek için ücretsiz bir hosting almıştım. Aktif kullanmadığım maile böyle fatura atmışlar. kapanmadı bu Diyagon hosting firması nasıl pdf fatura geçebiliryorlar.

    Ödeme bilgisi vs hiç bir şey eklememiştim.

    Tarihte yeni yani ondan açtım konuyu

    @webboz;
  • 05-09-2020, 19:03:42
    #9
    YellowTiger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha öncesinde denemek için ücretsiz bir hosting almıştım. Aktif kullanmadığım maile böyle fatura atmışlar. kapanmadı bu Diyagon hosting firması nasıl pdf fatura geçebiliryorlar.

    Ödeme bilgisi vs hiç bir şey eklememiştim.

    Tarihte yeni yani ondan açtım konuyu

    @webboz;
    Otomasyon sistemi otomatik olarak oluşturuyor faturaları, bu sebepten otomatik mail gelmiştir.
    Herhangi bir ödeme çekemezler kartınız bağlı değil ise.