melihkartal adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aktaşweb Rezilliği
11
●1.997
- 07-04-2009, 22:12:47Aşağıdaki konudan anlaşılacağı üzre ilk mesajımı 08-01-2009, 20:08:53 tarihinde atmışım ve soyadımdan,yaşadığım şehirden anlaşıldığı gibi aktaşweb ile çıkar amaçlı reklam amaçlı hiçbir bağım olmadığı ortada ki olsaydı kişisel imza alanıma yazardım ordan iyi reklam yapılıyor gördüğüm kadarıyla... ki ben bu firmadan satış destek elemanından başka kimseyle diaogumda yok ve adınıda bilmem. Umarım bu yazdıklarım bundan bi önceki mesaj için foruma üye olduğum iddialarına net bir yanıt olmuştur.
https://www.r10.net/nasil-bilirsiniz/...post1057890274