Alstyr 2017 senedinde forumum en aktif günlerini yaşar iken ddos geliyor diye bizi attı. Kesinlikle önermem. Saldırı geliyorsa fixleyeceksin arkadaş müşteriyi atmak nedir. (İADE VERMEDİ)
Saldırı geliyorsa fixleyecekler diye bir kural yok.
Ha belki şunu önerebilirlerdi
Örnek: 5 Gbit saldırı alıyorsunuz. Sizi Layer bilmem kaç korumalı paket ile koruyabiliriz. Fiyatı bu: xxx.xx
Belki koruyabileceklerinin üstünde saldırı alıyorsanız tabi ki çalışmayı sonlandırabilirler.
Buradan da şunu anlayabiliriz.
Sizim probleminiz yüzünden başka müşterilerine sorun yaşatmamak için sizi sizin deyiminiz ile atmışlar.
Selamlar.
Merhaba arkadaşlar,
r10 da bulup aldığım host firmalarını beni öldürdü.
İsim vermeden yazacağım artık dayanacak halim kalmadı.
Birinden vds aldım cpanel crackli çıktı
başka firmaya geçtim 32 gb ramli aldığım sunucumda 8 gb takılı olduğu çıktı iade aldım ayrıca web yönetici araçlarında aldığım dns hataları bir yana sıralamaların düşmesi ayrı dert oldu
Başkasına geçtim şimdi sunucu kapalı, pazar olduğundan telefon destek yok, ticket lara cevap yok
Müşterilerim ise mahsus yapmış gibi pazar pazar sitelerini kontrol ediyor telefon susmuyor sitem kapalı diye
VE BU 3 FİRMA şuan bu forumda aktif satış yapıyor.
Yahu Allah aşkına Türk firmalardan sunucu almayalım mı?
Bedava iş almıyoruz 6 aylık peşin ödedim şuan kine ama sitelerim kapalı.
Bana adam gibi en az 3-4 yıldır sorun yaşamadığınız bir firma önerin lütfen.
Ha şu da var DGN firması olmasın LÜTFEN!
Merhabalar,
2016 Yılından beri çalıştığım kurumsal bir firma için kesintisiz hizmet aldığımız
serverplus.com.tr önerebilirim.
görsel:
http://prntscr.com/n9z8j3 http://prntscr.com/n9za8d
Gecen ay kendim reboot etmiştim.