Sunucu siparişi verdim benden 1 yıllık peşin ödeme aldılar dedicated server için aciliyetini bildirmeme rağmen bana Pazartesi ödeyip aldığım hizmeti Çarşamba öğlen teslim edebileceklerini söylüyorlar böyle bi rezillik olamaz.
Kıyafet almıyoruz 3 gün bekleyelim Server alıyoruz böyle acemi bir şirket olamaz 3 günde sunucu teslim etmek kadar komedi bir durum yoktur madem 3 günde teslim edeceksin bir yere yaz 1 yıllık ödemeyi aldıktan sonra 3 günde teslim ederiz diyorlar.
Ödemeyi iade edin diyorum muhasebe kapalı 1 haftada içinde hesabınıza geçerler diyorlar.
Sunucumun süresi bitmiş taşıma yapacam 1 yıllık paramıda aldılar ne sunucu var ne para var rezil olduk.
Siz siz olun uzak durun bu firmadan.
Esas konu allah korusun makinama bişey olsa biz yılbaşı eğlencesindeyiz çarşamba öylen döneriz mi dicekler acaba ??
Natro'dan Uzak Durun !
8
●395
- 31-12-2018, 20:12:00Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.valla ne denir ki,
tanınmış yerden alıyorsun hizmet çok yavaş. tanınmamış yerden alıyorsun hizmet çok hızlı sorun çok. orta hallisini bulmak lazim - 31-12-2018, 20:27:09Ben natronun host hizmetini zaten hiç sevmiyorum. Arada alanadlarına güzel kampanya yapınca kullanıyorum o kadar.
Kaç senedir bu işlerin içindesin biliyorsun. Geçmiş olsun ee şimdi 1 yıl mecburi eziyet çekme dönemimi başladı ?