Merhabalar speedhosting ile çalıştığımdan bu yana sürekli bir sorun içerisindeyim. Siteler sürekli gidiyor. Anlamsız kesintiler oluyor. WHM lisansı durduk yere gidiyor. Yıllık alırsanız kesinlikle iade şansınız olmuyor.
Ne zaman vpsme girmeye çalışsam illa bir sorun ile karşılaşıyorum. Az öncede ücretini ödediğim litespeed lisansım panelde olmasına rağmen sunucumdan kaldırılmış.
Bu bardağı taşıran son damla oldu. Şikayet konusu açmayacaktım ama gerçekten hakediyorlar...
Speedhosting tavsiye etmiyorum...
2
●498