bu endeshosting ben iyi tanırım, sahibinin adı mahmut sami özdemir diye birisidir, şuanki r10 sitesindende "sonymuzik" adlı kullanıcı ismi olan kişidir.
1 yıl önce acılan konu 1 yıl önce nerdeydiniz serkan bey yoksa bu kisiye karsı bir art niyetiniz mi var bu konuyu gundeme getirdiniz
1 yıl önce acılan konu 1 yıl önce nerdeydiniz serkan bey yoksa bu kisiye karsı bir art niyetiniz mi var bu konuyu gundeme getirdiniz
Kimseye karşı art niyetim filan yok, r10 da gezerken gördüm ve yazdım tarihinin 2008 oldugunu görmedim asıl siz bence bu mesajın üstünde yazdıgımı görmemişsiniz tarihi görmedim kusura bakmayın diye yazdıgımı, lütfen bakarsanız tarihi görmediğimi yazdım