• 09-05-2008, 16:49:28
    #1
    Nixcon kapatılıyor diye duyumlar aldık. Sanırım nedeni de batma. Bizim sunucularımız Nixcon'da değil ama herhangi bir bilgisi olan arkadaşların paylasması iyi olur.

    Saygılar.
  • 09-05-2008, 16:50:35
    #2
    Seni şöyle alalım dostum.

    https://www.r10.net/dedicated-co-loca...gule-gule.html

    32 sayfayı okumanı tavsiye ederim
  • 09-05-2008, 17:11:01
    #3
    32 sayfa bitermi ya osmanın yazdıklarını oku sadece yeterli.
  • 09-05-2008, 17:11:11
    #4
    Uzun sürdü okumam. Geçmiş olsun. Osman hocam yapabiliceğimiz birşey var mı ? Diğer arkadaşlar içinde yapabiliceğimiz birşey olursa elimizden geleni yapmaya hazırız.