Nixcon kapatılıyor diye duyumlar aldık. Sanırım nedeni de batma. Bizim sunucularımız Nixcon'da değil ama herhangi bir bilgisi olan arkadaşların paylasması iyi olur.
Saygılar.
Nixcon kapanıyor.
3
●888
- 09-05-2008, 16:49:28
- 09-05-2008, 16:50:35Seni şöyle alalım dostum.
https://www.r10.net/dedicated-co-loca...gule-gule.html
32 sayfayı okumanı tavsiye ederim
- 09-05-2008, 17:11:11Uzun sürdü okumam. Geçmiş olsun.
Osman hocam yapabiliceğimiz birşey var mı ? Diğer arkadaşlar içinde yapabiliceğimiz birşey olursa elimizden geleni yapmaya hazırız.
Osman hocam yapabiliceğimiz birşey var mı ? Diğer arkadaşlar içinde yapabiliceğimiz birşey olursa elimizden geleni yapmaya hazırız.