Merhaba Arkadaşlar ;

SadeceHosting 'te makina barındırtmaktayım ve sunucularında olan kesinti bir hayli artmış durumdadır şuanda bile kendi siteleri dahil bütün makinalarına erişim kapatılmıştır şuanda mağdur olan biziz ve mağdur durumda olmaktan bıktım.Böyle sorumsuz firmalarla çalışmayınız bende makinalarımı geri alacağım ve farklı bir datacenter'a geçireceğim ip kapama işine gelirsek ip'ye gelen tek saldırı nedeniyle ipyi kapatıyorlar saniyesinde ve geri bildirimde bulunduğumuzda 2 gün sonradan ip açılıyor böyle müşteri memnuniyeti olamaz.