• 11-11-2014, 18:45:44
    #1
    Üyeliği durduruldu
    http://sadeceveri.com/ dan kesinlikle uzak durun ticket açıyoruz 5 gündür cevap yok oyun sunucusu hizmeti alıyorduk kendilerinden 5 gündür cevap yok başka firmaya taşıyalım demiştik filesi lisanslamışlar taşıyamıyoruz kendilerine skype , telefondan yazıyoruz açmıyorlar allah bunların neyse yine birşey demicem büyüklük bende kalsın lakin başkaları madur olsun istemem Lütfen r10.netten uzak tutun bu firmayı başka kimseyi mağdur etmesinler rüca ediyorum.


    Biçok ticketimiz bulunmakta kendileriyle lakin hiç biri cevap alamadığı için kapanmış durumda nasıl bir firma ya bu üyeliklerimize bile zor giriyoruz .



    Not : Alırken bakmamıştım yer sağlayıcı belgeleri veya faailiyet belgeleride bulunmamaktadır.



    Onlar yüzünden +250Onlineli oyunumuzu kapatmak zorunda kaldık neyse fotorafları atayım







    Gördüğünüz gibi 3 tane ticket atmışım hiç birine 5 6 gündür cevap gelmemiş ve kapatılmış .
  • 25-11-2014, 19:08:02
    #2
    Üyeliği durduruldu
    whmcs lisansları yoktur. Ticketlara cevap yazamıyorlardır. Bu arada Alstyr suspendi basmış sitelerine
  • 27-11-2014, 16:48:30
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    “Ucuz Etin Yahnisi Yavan Olur”

    Kurumsal köklü firmalar boşuna duruyor sanırım?
  • 27-11-2014, 16:51:22
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bu şahıs Hüseyin Akar zamanında bizide kandırmıştı bulsam hasretimi çok güzel dile getireceğim ama ne yazıkki bulamıyoruz.
  • 27-11-2014, 23:19:08
    #5
    Üyeliği durduruldu
    controlbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    whmcs lisansları yoktur. Ticketlara cevap yazamıyorlardır. Bu arada Alstyr suspendi basmış sitelerine
    Evet , şikayet etmiştik

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:18:02 -->-> Daha önceki mesaj 23:17:17 --

    neonsunucu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu şahıs Hüseyin Akar zamanında bizide kandırmıştı bulsam hasretimi çok güzel dile getireceğim ama ne yazıkki bulamıyoruz.
    Bulursanız bizede söylerseniz hocam hasret giderelim bizde 6.000userli serverimiz gittide

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:18:37 -->-> Daha önceki mesaj 23:18:02 --

    Sfenks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    “Ucuz Etin Yahnisi Yavan Olur”

    Kurumsal köklü firmalar boşuna duruyor sanırım?
    Bana sormadan alındı bu hizmet .

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:19:08 -->-> Daha önceki mesaj 23:18:37 --

    Sfenks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    “Ucuz Etin Yahnisi Yavan Olur”

    Kurumsal köklü firmalar boşuna duruyor sanırım?
    Not: yenilerinde önünü açmalıyız ki sektör büyüsün.