• 06-08-2014, 08:32:24
    #1
    Sayın r10 halkı anlamıyorum bu emeklerimizi neden bu kadar zorluyorlar

    alın size yeni bir tasarım hırsızı daha normal de bunları acıklamıyorum ama bilişimci birisi ile bunları mutlaka ifşa ediyorum
    bu temayı ben su anda 15 tl satıyorum 15 tl oksa kapat bu bilişim firmanı

    temamız www.radyoremix.com
    calan hırsız (adam birde yeni temamız hayırlı olsun yazıyor) http://wptema3.sultanbilisim.com/ (http://www.sultanbilisim.com/)

    resim silinirse buyurun
    • YNTPlus
    YNTPlus bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 06-08-2014, 08:46:22
    #2
    Yeni teması kesin hayırlı olur ona.
  • 06-08-2014, 08:47:08
    #3
    Alıntı
    Bu İletişim Bilgileri Haricinde Msn Ve Telefonumuz Yoktur Bizim Adımıza İş Yapmıya Çalışanara KanMayın
    Bana çok güven verdiler nedense..
  • 06-08-2014, 08:51:00
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Alıntı
    Farkı Yaşayın..!
    iyiymiş..
  • 06-08-2014, 10:23:45
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Menüsünde sesli chat servisini gördügüm firmadan korkarım.
    Bir tanemı normal insan olmaz bu sesli chat sektöründe.

    Tema uzun zamandır w-a-r-e-z de oldugunu biliyorum satışa geciş hayırlı olsun.
  • 06-08-2014, 10:27:53
    #6
    FiberDC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Menüsünde sesli chat servisini gördügüm firmadan korkarım.
    Bir tanemı normal insan olmaz bu sesli chat sektöründe.

    Tema uzun zamandır w-a-r-e-z de oldugunu biliyorum satışa geciş hayırlı olsun.
    w a r ez deki adam alır sitesine kurar zaten bunlara pek karışmıyoruz veya ikaz ediyoruz ama coğu zaten alan adını zor alıyor
    ama bu tip satış yapan bilişimci bozuntularına sinir oluyorum
  • 06-08-2014, 10:38:18
    #7
    Üyeliği durduruldu
    muzafferbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    w a r ez deki adam alır sitesine kurar zaten bunlara pek karışmıyoruz veya ikaz ediyoruz ama coğu zaten alan adını zor alıyor
    ama bu tip satış yapan bilişimci bozuntularına sinir oluyorum
    Böyle insanları sert şekilde uyarmak gerekiyor.

    Diğer konularda mahkemeye verecez dıyıp hıc bir şey yapamayan lafta bırakan firmalar bunların egolarını daha'da tatmın etmelerinı sağlıyor ve bu tür girişimlerden kacınmıyorlar.

    Sonuç bir önceki şikayet konusunda firmanın tescilli temasını kaldırmasını istemesiyle BİZDE TESCİLLETTİK demesı gayet güzel örnek.
  • 06-08-2014, 11:50:43
    #8
    Nedense hiç şaşırmadım
  • 08-08-2014, 17:48:47
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    konuyu görünce bende diyorum beni mi yazdı, Ferhat :=)