w a r ez deki adam alır sitesine kurar zaten bunlara pek karışmıyoruz veya ikaz ediyoruz ama coğu zaten alan adını zor alıyor
ama bu tip satış yapan bilişimci bozuntularına sinir oluyorum
Böyle insanları sert şekilde uyarmak gerekiyor.
Diğer konularda mahkemeye verecez dıyıp hıc bir şey yapamayan lafta bırakan firmalar bunların egolarını daha'da tatmın etmelerinı sağlıyor ve bu tür girişimlerden kacınmıyorlar.
Sonuç bir önceki şikayet konusunda firmanın tescilli temasını kaldırmasını istemesiyle BİZDE TESCİLLETTİK demesı gayet güzel örnek.