• 24-01-2008, 11:24:56
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar Bir Şey Almamanızı Tavsiye Ederim
    Benim 2 Domainim Bunlar Tarafından Alındı
    Fakat Sorduğumda "İhs" Şuan nsleri Yönlendirmiyor Dediler
    Fakat 2 Haftayı Geçince Müşteriler Siteden Rahatsız Oldular
    "İhs" İle İletişime Geçtim Sorduğumda İse
    Alıntı
    Merhaba,
    Belirtmiş olduğunuz alan adları sahte kredi kartı ile işlem yapılarak tescil edilmiştir.Bu alan adları ile ilgili herhangi bir işlem gerçekleştirilemez.
    İyi çalışmalar
    Cevabı Geldi
    Sonrada
    Alıntı
    Merhaba,
    Yalnızca kullanıcı hesabındaki tüm domainlerin ücretini ödemeniz halinde işlem gerçekleştirilebilmektedir.
    İyi çalışmalar

    ...
    Alıntı
    Merhaba,
    Hesabın altında 13 alan adı bulunmaktadır.Hesabın açılabilmesi için 300 YTL havale ile ödemeniz gerekmektedir.
    İyi çalışmalar
    Şimdi Ben Ortada Kaldım 2 Domain İçin 1 Tanesi Bana Ait 1 Tanesi Başka Bir Tanıdığıma Ait..
    Asla Acele Etmeyin Arkadaşlar Geç Olsun Öz Olsun Site Açılsın Diye Aceleye Getirdim..
    Vaktinizi Aldıysam Özür Dilerim.
  • 24-01-2008, 13:55:00
    #2
    Merhaba,

    belirttiğiniz alan adı nedir acaba?
  • 24-01-2008, 15:30:54
    #3
    Üyeliği durduruldu
    erkam-teknik.com
    occronet.com


    üyeliğiniz banlanmış msn gelirsen bişi sölicem
  • 24-01-2008, 16:00:32
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Banlanan Domainler Şunlar


    Alıntı
    forumkaptan.com
    denizciforum.com
    libertersosyalist.org
    securityarmy.org
    doguscam.net
    occronet.com
    vatanforum.net
    gencturka.net
    kaptan.us
    erkam-teknik.com
    dessarmi.com
    linbilisim.com
    parsnarkoteror-fan.com
  • 24-01-2008, 16:20:09
    #5
    Sakin Bey bu konuda ihs ile iletişime geçecektir. Ortada bir dolandırıcılık olduğuna ben şahsen inanmıyorum.

    belirttiğiniz 2 domain için herhangi bir ücret ödemediğiniz için herhangi bir hak talebinde bulunamazsınız.
  • 24-01-2008, 16:22:18
    #6
    Üyeliği durduruldu
    1 domainin Ödedim 1 tanesinide sen hediye ettin eğer msn de olsan sana sölerdim
    İnş. yanlş anlaşlmadır bende nslerde problem vardır diye bekledim uzun süre geçince merak ettim sorduğmda bu cevapları aldm
  • 25-01-2008, 13:10:33
    #7
    ocCroNeT securityarmy.org sitesine kaçak db kurdunuz o db benim db ydi Trforumu.com ' un veritabanıydı !. bi müddet sonra 19forum sitesine kurdunuz db yi. Sizin başınıza ne gelse yeridir !!! önce gelip forumu hacklediniz ardından db çaldınz sonra gittiniz o sitelere db mi kurdunuz .Sizde hiç şeref yok mu
  • 25-01-2008, 13:17:42
    #8
    GoLDeNLaNd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ocCroNeT securityarmy.org sitesine kaçak db kurdunuz o db benim db ydi Trforumu.com ' un veritabanıydı !. bi müddet sonra 19forum sitesine kurdunuz db yi. Sizin başınıza ne gelse yeridir !!! önce gelip forumu hacklediniz ardından db çaldınz sonra gittiniz o sitelere db mi kurdunuz .Sizde hiç şeref yok mu

    Bunu yapan armodan başkasını arama hosting mi ?
  • 25-01-2008, 13:19:26
    #9
    Dr.Wave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu yapan armodan başkasını arama hosting mi ?
    hosting değil sitelerinde Kaptan rumuzuyla dolaşan biri . isterseniz msn adresini bile verebilirim o kişinin ..