Asuswebden domain aldım ama domain nslerimi sölediğim yere yönlendirmiyorlar. Haftalardır mail atıyorum ama hale yönlendirmediler. Sanalda ilk kez böle bişeyle karşılaşıyorum. Ama kanun denen bişe var. Yardımcı olursanız sevinirim...
Asuswebin güvenilir bir kişiliğe ve her zaman yardımcı olan kişiler olarak tanıdım ama bu olaylar öyle göstermiyor gibi.
Asusweb Neden böle oldu?
5
●500
- 16-01-2008, 17:53:44https://www.r10.net/hosting-sikayetle...e-ne-oldu.html
Arama yapınız lütfen konular mevcut.
Asusweb de şuan taşınma işlemleri olduğundan dolayı ilgilenmiyorlar. - 16-01-2008, 17:59:55Üyeliği durdurulduBen sunucu değil domainimi istiyorum. Binlerce üyesi olan domainim kapalı şu anaLp3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-01-2008, 10:09:38Benim sorunum neden giderilmiyor sunucu kapatılmış resmen whm panele bile giriş yok. Ayrımcılık mı yapılıyor emeklerim maf oluyor yeter artık asusweb yeter!