2gün sunucuya bakamdım evde değildim olan saçmalığa bakın kendisi facebook sayfalarında duyuru yapmış ilgilenenlerin sunucu yedeklerini vermişler sunucuyu kapatmışlar. Herhangi mail bilgilendirme yok yedeklerim gitmiş şimdide diyor ki kalan sürenizin parasını veriyim uzatmayalım . Böyle bir saçmalık olabilirmi benim sürem yedeklerim ne olucak ? Bu tür adamlar cezasız kalmasın istiyorum yardımcı olabilirmisinz ?