• 25-12-2007, 22:46:29
    #10
    işte msn desteği bir yana iyi bir yana kötü :S

    böyle boş durumlar yüzünden çoluk, çocuk zamanınızı alıyor..

    sabırlıymışsınız baya tebrikler
  • 25-12-2007, 22:52:57
    #11
    Üyeliği durduruldu
    nasıl bi insan mıs bu yaaa bn okurken utandım insan daha da inandırırcı bi yalan bulur
  • 25-12-2007, 23:04:37
    #12
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ALLAH sabır versin
  • 25-12-2007, 23:33:37
    #13
    ach adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ALLAH sabır versin
    amin valla cümlemize sabır versin Allah.
  • 26-12-2007, 16:08:46
    #14
    Üyeliği durduruldu
    AdimHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne nalet yazısı varmış harf harf yazıp enter yapmış.Zor okudum.
    kesinlikle...
  • 26-12-2007, 16:16:27
    #15
    Mahkemeye felan veremez bu. Gözünü korkutmaya çalışmış
  • 26-12-2007, 19:44:45
    #16
    sergenyapim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mahkemeye felan veremez bu. Gözünü korkutmaya çalışmış

    farkındayım
  • 26-12-2007, 22:01:19
    #17
    piyasayı bıraktık biz bakıyorumda hack huck işleri çoluk çocuğa kalmış ne yazııkk
  • 26-12-2007, 22:59:03
    #18
    yaşı en fazla 13-14

    bu kendini zeki sanan ufağa karşı gerçekten iyi dayanmışsınız

    @Bu çocukla üslubunuzu nasıl koruyabildiniz, tebrik ediyorum gerçekten.

    aynen katılıyorum