isteyen ücretsiz gönderebilirim.
farkı nedir,
çaylakken 10 degil sadece 5 mesaj girersiniz
eger ben mesajları onaylarsam dırek moderatore gider
modda begenırse uye alımlarını beklemeden yazar olursunuz.
sadece istediğim kişilere davet yollayacagım.neden bana atmadı demeyin.aktif olmayan yazar olacaksanız kalsın yani.r10 da da aktif kişilere yollayacagım kısacası.
mail adresinizi yollamanız yeterli.
itusozluk davetiyesi
3
●257
- 11-01-2013, 00:22:40ö.m. ile yolluyorum, uludağ eğlenceli ama alternatif iyidir

---
Edit: Davetiyem geldi, üyeliğimi aldım.
