• 22-12-2012, 00:25:38
    #1
    isteyen ücretsiz gönderebilirim.

    farkı nedir,
    çaylakken 10 degil sadece 5 mesaj girersiniz
    eger ben mesajları onaylarsam dırek moderatore gider
    modda begenırse uye alımlarını beklemeden yazar olursunuz.

    sadece istediğim kişilere davet yollayacagım.neden bana atmadı demeyin.aktif olmayan yazar olacaksanız kalsın yani.r10 da da aktif kişilere yollayacagım kısacası.

    mail adresinizi yollamanız yeterli.
  • 10-01-2013, 21:50:33
    #2
    Bir arkadas yazar oldu su an

    Baskalarini da beklerim.maksat r10 ailesi olarak bir grubumuz olsun
  • 10-01-2013, 21:54:46
    #3
    antitusozluk.com daha keyifli.

    anti itücüler orada (:
  • 11-01-2013, 00:22:40
    #4
    ö.m. ile yolluyorum, uludağ eğlenceli ama alternatif iyidir

    ---

    Edit: Davetiyem geldi, üyeliğimi aldım.