• 17-01-2013, 21:17:36
    #10
    Kullanımız ve detayları hakkında bilgi verirseniz düşünüyorum..
  • 18-01-2013, 13:54:06
    #11
    Kullanımı çok kolay bu programın. Otomatik olarak bir mail adresi oluşturup hesapları açıyor. 2. işlemde ise imleme yapıyor.

    İçerisinde kendi listesi mevcut dilerseniz kendinize özel listeleride ekleyebilirsiniz.

    i7 işlemci 8 GB Ram'e sahip bilgisayarda bir yerden sonra donma yapabiliyor. Yani bir yerden sonra işlem yavaş ilerliyor.