• 27-10-2007, 15:05:48
    #1
    teşekkürler
  • 28-10-2007, 02:34:03
    #2
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/account-lisans-sa...atiliktir.html
  • 28-10-2007, 02:37:56
    #3
    Adam sevabına 2 - 3 günlüğüne demiş sen "Rapid Premium 1 Aylık Hesaplar Satılıktır." konusuna link vermişsin.. İlginç...
  • 28-10-2007, 03:10:09
    #4
    buda moda oldu 1 2 günlük
  • 28-10-2007, 03:12:25
    #5
    _Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam sevabına 2 - 3 günlüğüne demiş sen "Rapid Premium 1 Aylık Hesaplar Satılıktır." konusuna link vermişsin.. İlginç...
    güzel diyosun da rapid premium değerli birşey.Şifresini vermek akıllıca değil.Ayrıca takip ediliyor.Aynı anda kullanıldığı anlaşılırsa hesap iptal edilebilir.
  • 28-10-2007, 03:22:37
    #6
    Cagonni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel diyosun da rapid premium değerli birşey.Şifresini vermek akıllıca değil.Ayrıca takip ediliyor.Aynı anda kullanıldığı anlaşılırsa hesap iptal edilebilir.
    İyide adam verirseniz sevinirim demiş. özellikle ücretli aramıyorum diye belirtmiş.. Ücretli arasa zaten Rapid premimum alacağım derdi dimi.. Ama senin bunu = ""Ayrıca takip ediliyor.Aynı anda kullanıldığı anlaşılırsa hesap iptal edilebilir"" yazman güzel olmuş kimsenin neden vermek istemeyebileceği buradan anlaşılabilir ama belki veren biride çıkar kim bilir..
  • 28-10-2007, 04:22:04
    #7
    Üyeliği durduruldu
    _Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyide adam verirseniz sevinirim demiş. özellikle ücretli aramıyorum diye belirtmiş.. Ücretli arasa zaten Rapid premimum alacağım derdi dimi.. Ama senin bunu = ""Ayrıca takip ediliyor.Aynı anda kullanıldığı anlaşılırsa hesap iptal edilebilir"" yazman güzel olmuş kimsenin neden vermek istemeyebileceği buradan anlaşılabilir ama belki veren biride çıkar kim bilir..
    2 kişi kullanımından bir şey olmaz. Ama aynı 20-30 ip adresinden dosya iner yada giderse. Rapid hile yapılıyor yada şifre birileri tarafından çalınmış, FAKE account olabilir diye kapatır.

    @Ayrıca

    Alıntı
    upload için değil 80 90 tane rapidde upload edilmiş dosya war.
    Upload için istesen seve seve verirdim sorun değil. Premium sayesinde dosyaların silinmez sadece. Bana - bir yönü olmaz ama 80-90 link deniyor. 90 tane olsa ve bunların en az 70'i 100mb'lık olsa yaklaşık 8-10 GB RapidShare Premium kotasından gidecektir. Bu durumda evinde sınırsız hat olduğunu düşünür herkes ve derki "Neden benim hesaptan bedava 10 GB kota götürmesi için premium şifremi vereyim. Madem sınırsız o zaman 1 aylık 10 YTL'ye alsın."

    Şimdi arkadaşım istersen pm atarsın yada profilden MSN adresimi ekleyip İş Bankası Havale'si ile 10 YTL karşılığı alabilirsin. Yok ben 2-3 günlük ödünç istiyorum diyorsan hala verecek arkadaş varsa buyursun versin. Ama ben onca dosyam bulunan RapidShare Şifremi kimseyle paylaşmak istemem. Yeni Hesap isterseniz hemen açıvereyim kullanın.

  • 28-10-2007, 06:01:01
    #8
    Brave09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni Hesap isterseniz hemen açıvereyim kullanın.

    açıver kullanalım hadi