Lisans Satmak İstiyorum - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Lisans Satmak İstiyorum
1
●
443
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Hesap Alışverişi & Lisans Hizmetleri
Lisans Satmak İstiyorum
19-08-2012, 03:51:50
#1
funSO
Üyeliği durduruldu
İnternet Ortamında bir çok uygulamanın ve ürünün lisansını satmak istiyorum.
Nasıl yapabilirim yardımcı o0lacak olan var mı?
+Virus programları lisansı
+Whmsc Lisansı
+gibi
19-08-2012, 04:07:24
#2
SNCR_1
virüs programları için Adana'da myro ve güneş bilgisayardan bayilik alabilirsin. ( müşteri temsilcilerden özel fiyat alabilirsiniz. )
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler