• 31-12-2010, 13:03:14
    #1
    Arkadaşlar acil olarak FlaxChat lisans alınacaktır.
    Elinde olupta satmak isteyen varsa PM atsın lütfen..
    Msn: webroot@hotmail.com.tr
  • 31-12-2010, 22:42:01
    #2
    bende bir adet var. pm atamıyorum, bana bir hatırlatma pm i atarsan yarın döneyim sana.
  • 03-01-2011, 00:33:57
    #3
    Elimde mevcut. Pm. atabilirseniz dönüş yaparım.