• 02-10-2010, 22:44:15
    #1
    Merhaba arkadaşlar..

    Vbseo lisans alacağım.Elinde lisans bulunan ciddi satıcılar pm geçsin lütfen..
  • 21-10-2010, 17:41:43
    #2
    Güncel
  • 25-10-2010, 18:17:17
    #3
    Elimde 30 Mart 2011 tarihine kadar çıkacak tüm güncel vBSEO sürümlerini indirebileceğeiniz vBSEO lisansı bulunmaktadır. 30 Mart 2011 Tarihinden sonrada güncelleme ücreti ödeyerek çıkacak sürümleri kullanmaya devam edebilirsiniz.. İlgileniyorsanız özel mesaj atarsınız..
  • 25-10-2010, 18:21:42
    #4
    https://www.r10.net/account-amp-lisan...post1064975622


    ilgilenirseniz.