Merhaba Arkadaşlar,
Kullandığım bir sitenin VB'den SMF'ye geçmesi nedeniyle elimde Vbulletin Owned Lisansı var.
Tam olarak 150 TL'ye satışını yapıyorum. İlgilenen arkadaşlar lütfen özel mesaj ile belirtsin.
İstanbul'da ikamet ediyorsanız karşılıklı olarak görüşürsek verebilirim.
Diğer şehirlerden olan arkadaşlar için ise sadece MSN yolu ile lisansın satışını gerçekleştireceğim.
iyi çalışmalar,
irtibat:
yildiz-online@hotmail.com
dün owned lisansımı devrettim.
bugunde seo lisansımı satmayı düşünüyorum
ilgilenen arkadaşlar msn adresini pm atsın görüşelim