• 11-08-2010, 22:46:23
    #1
    Vbseo lisans alınacaktır. Elinde olanlar pm atsınlar.
  • 12-08-2010, 20:39:13
    #2
    Without You nickli arkadaşla anlaştım. Lisans alındı. Sabah ödemeyi yapacağım.