Hocam normal yetkili bayisinde reklam yapmayayım. 140 Lira bende 60 $ yazmayı uygun gördüm. Düşük rapidslerde indirim yaptım 5000 Rapids de yapmadım. Bulunması zor
yok yanlış anlama sakın sadece mantık yanlışlığı var onu anlatmaya çalıştım adam parça parça alır bu şekilde daha karlı olur ılla 5000 toptan almasına gerek yok demek ıstedıgımı o hayırlı satışlar