• 19-07-2010, 21:09:32
    #19
    ilquer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok sağolsun.Itrader'a falan bakmadın ilk olarak hesabıma puan yolladı daha sonra ödeme yaptım.Son derece ilgili bir arkadaş.

    Diğer satıcılar itrader a bakıyor, ödemeyi ilk istiyor cart curt.Adam gibi satış yapın ya da bırakın bu işi.Tekrar çok sağol GEB.
    Teşekkürler. Sende sağol.
  • 19-07-2010, 21:55:33
    #20
    Üyeliği durduruldu
    ya dostum sorması ayıp 2000 rapids 18 dolar olurken 5000 rapids 60 dolar olmasının mantığı nedir anlamadım
  • 19-07-2010, 22:01:40
    #21
    Hocam normal yetkili bayisinde reklam yapmayayım. 140 Lira bende 60 $ yazmayı uygun gördüm. Düşük rapidslerde indirim yaptım 5000 Rapids de yapmadım. Bulunması zor
  • 19-07-2010, 22:07:28
    #22
    Üyeliği durduruldu
    yok yanlış anlama sakın sadece mantık yanlışlığı var onu anlatmaya çalıştım adam parça parça alır bu şekilde daha karlı olur ılla 5000 toptan almasına gerek yok demek ıstedıgımı o hayırlı satışlar
  • 19-07-2010, 22:07:43
    #23
    bir adet hotfile hesap alındı
  • 20-07-2010, 20:23:15
    #24
    Satışlar devam ediyor güncel.
  • 20-07-2010, 23:27:12
    #25
    Üyeliği durduruldu
    hotfile lazim paypal odeme satan varza p.m atsin hemen
  • 21-07-2010, 17:25:49
    #26
    Evet şuan var. Ödeme pp ile.
  • 22-07-2010, 21:27:55
    #27
    2k rapids alındı çok ilgilendi sağolasun