• 21-07-2007, 03:33:29
    #1
    Lisansını satmak isteyenler bu mesaj altında yazabilir ya da ö.m ile ulaşabilirler.
  • 21-07-2007, 16:03:27
    #2
    Üyeliği durduruldu
    s.a kardeş vbulletinlisans@hotmail eklersen yardımcı olur arkadaş
  • 21-07-2007, 23:29:12
    #3
    darkblue131 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    s.a kardeş vbulletinlisans@hotmail eklersen yardımcı olur arkadaş
    biraz daha açar mısın 2.el lisans mı satıyor? msn adresi biraz garip geldi de.
  • 22-07-2007, 13:07:34
    #4
    Üyeliği durduruldu
    sanki lisans ticareti yapıyor gibi
  • 22-07-2007, 14:51:49
    #5
    vbseo 3.0.0 100$ 'a satıyorum arkadaşım. Sadece iş bankası kabulumdur.
  • 22-07-2007, 20:39:04
    #6
    dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vbseo 3.0.0 100$ 'a satıyorum arkadaşım. Sadece iş bankası kabulumdur.
    teşekkürler, arkadaşım ama seo ihtiyacım yok.