• 22-06-2010, 23:02:22
    #1
    Merhaba arkadaslar,
    divxm sitesinden bana davetiye gönderebilecek biri varmi acaba?

    Tesekkürler
  • 22-06-2010, 23:49:35
    #2
    daha davet sistemi açılmadı diye biliyorum çünkü sitede herhangi bi gelişme yok
  • 23-06-2010, 00:17:59
    #3
    panelde davetiye gönderme filan göremiyorum ben....
  • 23-06-2010, 00:19:43
    #4
    hmmm.. Üye olamiyorum :S davetiye gerekiyor
  • 23-06-2010, 10:59:52
    #5
    byBuRaK19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hmmm.. Üye olamiyorum :S davetiye gerekiyor
    tenzin di sanırım forumdan beni davet etmisti ona bir pm atsana sitede admin burada da aynı nickle takılıyor
  • 23-06-2010, 12:59:02
    #6
    Üyeliği durduruldu
    evet davetiye istiyor ama bende bulamadım panelde
  • 23-06-2010, 13:07:35
    #7
    Davetiye sistemi henüz aktif olmamış Ancak admin özel olarak size gönderirse üye olabilirsiniz . Davetiye sistemi oturmadığı için site içeriğini misafirlerin görmesine izin veriliyor
  • 23-06-2010, 13:20:44
    #8
    Üyeliği durduruldu
    ELinde davetiye olan yok sanırım
  • 23-06-2010, 13:27:28
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Şuan davetiyeleri sadece yöneticiler gönderebiliyor.
    Geçenlerde bi konu daha gördüm divxm yöneticileri r10 üyeler. Ordan yardımcı olmuşlar arkadaşlara.