• 03-06-2010, 01:25:16
    #1
    Arkadaşlar Elinde

    Vbulletin 3.8.5 ve VBSeo için

    Kaç ay süresi oldugu :

    İstediginiz fiyat :

    Şeklinde pm gönderirmisiniz?
  • 03-06-2010, 02:30:58
    #2
    Üyeliği durduruldu
    pm gönderdim
  • 06-06-2010, 18:14:01
    #3
    ckuforumdan vb lisansı alındı.Transfer sorunsuz yapıldı.

    Teşekkürler

    Konu kitlenebilir.