• 25-04-2010, 16:08:36
    #1
    evet arkadaşlar,vb 4 kurdum aldım..vbseo alınacaktır..
    Güncel lisans sahipleri,ercankoksel@msn.com adresini ekleyebilirler....
  • 25-04-2010, 18:11:38
    #2
    bende var arkadaşım upgrade tarihi geçmiş 3.3.X versionu 100 TL uygunsa verebilirim
  • 25-04-2010, 20:43:29
    #3
    güncel arıyorum arkadaşlar..