Elimde iki adet vB lisansı bulunuyor, forum açmayı önümüzdeki 3-5 yıl boyunca düşünmüyorum.
İki lisans aynı panelde olduğu için ikisi beraber satılık, tek tek satamıyorum.
Lisanslardan biri eski forumlarımdan ultravb.com diğeri hayalbahcesi.org'un. Panelin resimlerini gönderebilirim. Yalnız uzun süredir kullanmadığımdan birinin indirme son sürümü 3.7.0, diğeri 3.8.3'tür. 4.0 serisini kullanmak istiyorsanız upgrade edersiniz (tavsiyem upgrade etmeyin birçok vB kullanıcısı 3.8 kullanıyor). Bu forumların 2 adet de vBSeo lisansları var, vBSeo lisansı satmak sanırım vBSeo.com dışında pek uygun görülmüyor ama aklınızda bulunsun yine de
Forumlarla ilgilendiğim zamanlarda elimde 4 adet lisans bulunuyordu, birini arkadaşa verdim birini yine buradan Fhenix'e sattım ve hala o lisansı kullanıyor, diğer ikisi de bunlar. Parayı yollamadan asla paneli devretmem isterseniz 5000 traderınız olsun. Sonuçta vB lisansı satmış birinden lisans alıyorsunuz benim size değil, sizin bana güvenmeniz gerekiyor. Güvenmiyorsanız konuya göz atmayın derim.

Fiyat 2 lisans için: 365 lira.
Ödeme: Garanti / Vakıfbank - EFT / Havale.