• 04-02-2010, 09:43:28
    #1
    Elimde 2 adet hesap bulunmaktadır.Hesaplar puan ile açılacaktır.

    Ödeme:İş Bankası

    Ücret hesaba geçtiği an hesabınız açılıp r10 veya msn üzerinden size teslim edilecektir

    Stok:2
  • 04-02-2010, 11:56:46
    #2
    Hesaplar _Kaos_ quale nickli arkadaşlara satılmıştır.