• 21-05-2007, 14:27:53
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar bir heves uğruna aldığım ve kullanmadığım awsb lisansımı satıyorum. boyle ikinci el tam fiyatı nedir bilmiyorum.onun için tekliflerinizi bekliyorum saygılar.
  • 21-05-2007, 16:25:41
    #2
    ben bir teklif vereyim ama neden satıyorsun kı awbs i neresını beğenmedin ?
    Teklif olarak ilk teklif benden 140 tl verebilirim
  • 21-05-2007, 18:33:09
    #3
    Üyeliği durduruldu
    beğenmediğim bir yeri yok awsb'nin lakin kullanmayacağım bir scrpiti de elde tutmanın bir mantığı yok.
  • 22-05-2007, 16:51:28
    #4
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar 160 ytl'ye satılmıştır saygılar.