neyse başlayalım:
mevzu bahis kişi
you traderleri alakasız bir şekilde linksiz %90 haksız verilmiş bir tanesi ilginçtir alone arkadaşımız tarafından verilmiş bu arkadaşı az çok biliyorum konularına denk geliyorum mağdur durumda olduguna inanıyorum ancak bu şüpheli durumdan onu yine kurtaramaz. diğer trader
tujix tarafından verilmiş. bu arkadaşın durumu içler acısı zaten
bas34has adlı elemanın multisi oldugu bal gibi ortada başka verilen traderi yok hepsi aynı adamdan linksiz, karşılıksız ve haksız traderler arkadaşın üyeliği lekelenmesin diye böyle bir yol denemiş olsa gerek multisine trader atmış kendisine atmamış.
silimboy adlı arkadaştan aynı iş için farklı tarihlerde 2 trader almış bu durumda silimboy da suçludur yine bu arkadaşta suçludur. ilginçtir
slimboy 2 traderde bizim tujix den almış ve de linksiz birisi linksiz biri halı bile olsa ki biri haksız. siz bunlara tesadüf diyorsanız benim bu bulduğum bağlantıları benim profilimde yada r10 da sabit takılan bir kaç arkadaşın profilinde de bulun görün o zaman ben bu lisansı 100 tl den alıcam. çok dikkat edelim 25 tl yüzünden kaç kişinin ne hadar haksız işi ortaya çıktı