Vbseo lisansımı satışa çıkarıyorum arkadaşlar
lisans eylül 18, 2009 da alınmıştır.
İstenilen fiyat : 100$ dır.
detaylı bilgi almak isteyen arkadaşlar pm atabilir veya
e-mail :utku_system@hotmail.com
ödeme banka hesabına yapılacaktır..
ilgilenen arkadaşlara daha fazla detay verebilirim..pm atabilirsiniz.
_______________________________________
grafikeriz.net | Tüm grafikerler buraya..
satılık vbseo lisansı
4
●393
- 15-11-2009, 18:00:09Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 26-11-2009, 16:46:38indirim yapılmıştır arkadaşlar 90 $ a çektim ücreti... Bayram indirimi

- 27-11-2009, 00:35:16Üyeliği durdurulduLisans arkadaştan alınmıştır. Yardımcı oldugu için kendisine teşekkür ederim.
- 03-12-2009, 18:11:19Lisans sorunsuz devredilmiştir ve ödeme alınmıştır rehberkuran a güvenebilirsiniz ilk alışverişimiz güvenilir biri ...
