8 TL ye rapid? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
8 TL ye rapid?
9
●
528
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Hesap Alışverişi & Lisans Hizmetleri
8 TL ye rapid?
1
2
13-11-2009, 23:11:23
#1
desifre3545557
arkadaşlar 1 aylık rapid premium alıcam.banka hesabımda 8 tl var.satıcı varsa pm atsın lütfen.
not: olmazsa 8 tl+ post yapabiliriz
15-11-2009, 01:01:10
#2
desifre3545557
yokmu hiç rapid satan yahu?
15-11-2009, 01:01:27
#3
halil_37
paypal karsiligi verebilirim....
iyi gunler
15-11-2009, 01:04:48
#4
desifre3545557
paypal hesabım yok ki
havale-eft olmazmı?
15-11-2009, 01:09:01
#5
halil_37
desifre3545557 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
paypal hesabım yok ki
havale-eft olmazmı?
yurt disindayim, o yuzden pp harici alamiyorum :s
15-11-2009, 01:51:54
#6
divxkolik
desifre3545557 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yokmu hiç rapid satan yahu?
8 tl yazarsanız bulamamanız normal
https://www.r10.net/account-amp-lisan...-hesaplar.html
15-11-2009, 02:03:49
#7
yaslam
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
13 TL karsiligi verebilirim.
Bütün bankalar ödeme kabul.
15-11-2009, 12:05:34
#8
Ownl
13Tl karşılıgında verebilrm.
https://www.r10.net/account-amp-lisan...-hesaplar.html
15-11-2009, 21:05:57
#9
desifre3545557
divxkolik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
8 tl yazarsanız bulamamanız normal
https://www.r10.net/account-amp-lisan...-hesaplar.html
yaslam adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
13 TL karsiligi verebilirim.
Bütün bankalar ödeme kabul.
Ownl adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
13Tl karşılıgında verebilrm.
https://www.r10.net/account-amp-lisan...-hesaplar.html
yahu hesabımda 8 lira kaldı naabayım
gidip bankaya paramı yatırayım şimdi bi rapid için
şimdi bu rapid 20 günlük felanda satılmıyormu?satılıyorsa öyle bişeyde olabilir
yada ilk mesajda belirttiğim gibi 8 tl+ post olabilir.100 post atabilirim mesela.(c/p)
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler