Artık forum sitemizle ilgilenemediğimiz için elimizdeki lisansları satmaya karar verdim.Elimdekiler :
Vbulletin 3.6.2 Owned lisans (Mail adresi ile birlikte verilecektir.)
VbSeo Owned Lisans Son sürüm 3 aylık (Hesabınıza aktarılacaktır)
Sadece Vbseo lisans almaya kalksanız fiyatı 149$ yaklaşık 220 tl.
İhtiyacım olduğundan iki lisans toplam satış fiyatım sadece 200 tl.Ciddi olarak ilgilenenlere screenshot yollanır güven konusunda sıkıntı yaşamazsınız.Eğer sorularınız varsa başlık altından hepsini yanıtlarım.
Vbulletin Owned Lisans + VbSeo
11
●809
- 31-10-2009, 23:34:49Üyeliği durduruldu120 tlAnybody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-10-2009, 23:37:18İlk önce lisansı tamamiyle devredip, sonra ödeme almayı kabul ederseniz kısa bir süre sonra almayı planlıyormXlnzr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-11-2009, 11:12:54Lisansınızın güncelleme süresi devam ettiği sürece yeni çıkan versiyonların hepsini indirebilirsiniz. Lisansınızın güncelleme süresi yani alım tarihinden yada daha önceki güncelleme tarihi üzerinden 1 yıl geçtikten sonra tekrar güncelleme ücreti ödeyerek yeni çıkan versiyonları kullanabilirsiniz..darkhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle